המכון הארצי ללימודי מקצועות תורניים -לוגו

השפעה של טוען רבני

השפעה של טוען רבני

השפעה של טוען רבני

במאמר זה נעסוק בנושא ההשפעה של טוען רבני.

ההשפעה של טוען רבני היא השפעה כל כך גדולה. הוא משפיע על חיים של אנשים כה רבים. להלן נסקור כמה מהם.

 

זוגות בהליכי גירושין

כאשר אדם נמצא בהליך של גירושין, הוא עומד בפני קשיים כה רבים. זה גם קושי רגשי ונפשי. וזה גם קושי משפטי ובלבול רב מאוד כשנכנסים לעולם שרוב הזוגות לא הכירו לפני תחילת ההליך.

ההשפעה של הטו"ר על אותם זוגות היא כה רבה. הוא מלווה אותם מבחינת עזרה משפטית. הוא מלווה אותם מבחינה מקצועית בייצוג ובעצה נכונה סביב התיק. בנוסף הוא מבין אותם ויודע כיצד להתמודד מול הקשיים הללו.

לכן ההשפעה של הטו"ר היא כה רבה, וביכולתו להשפיע באופן דרמטי על חייהם של כל כך הרבה אנשים.

 

ילדים - אפשר לעצב את עתידם

ההשפעה של הטוען הרבני על הילדים להורים הנמצאים בהליכי גירושין היא כל כך חדה ובאה לידי ביטוי במספר כה רב של דוגמאות.

הטוען הרבני מייצג את הלקוח שלו. הוא יכול להשפיע באופן דרמטי על העתיד של הילדים. כך למשל, אם המשמורת תהיה משותפת או בידי אצל אחד ההורים. המשמעות של זה בשביל עתיד הילדים הוא ענק. זה אומר שבכוחו של הטוען הרבני להשפיע על העתיד של הילדים.

עם ההשפעה באה גם האחריות והשליחות. כאשר טוען רבני מצליח להשיג הישג של משמורת משותפת, זה לא רק הישג בראי הזווית המשפטית. זה גם הישג אדיר לילדים (במקרים מסוימים כמובן, שכן כל מקרה הוא לגופו).

 

סוגי תיקים נוספים

גם בייצוג ובליווי תיקים אחרים, לטוענים הרבניים יש השלכות רבות. הם משפיעים באופן חד משמעי בנושאים כה רבים. כך למשל, בנושאי ירושה. הנושא הזה יכול לקרוע משפחות. כאשר הטוען הרבני מצליח בתיק ירושה, ומגיע להסדר, זה לא רק פותר בעיה קונקרטית. זה גם פתרון של בעיה רחבה בהרבה. זה גורם לשלום בתוך המשפחה. השליחות היא כה רבה, והיכולת להשפיע בנושאים כה רבים היא אדירה.

 

השפעה של טוען רבני - סיכום

הטוען הרבני משפיע במסגרת תפקידו על מגוון רחב מאוד של נושאים. אמנם אפשר לנצל את הכוח לטוב ולמוטב, אבל השליחות במקצוע הזה היא כה רבה והיכולת לעזור ולסייע לכל כך הרבה אנשים היא אדירה.

את הלמידה של היכולת לסייע לאותם אנשים, תלמדו כמובן בקורס טוען רבני. שם תקבלו את הכלים. ובאותם כלים תוכלו לסייע ולבצע את עבודתכם נאמנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Picture of חלי גרטנהויז

חלי גרטנהויז