המכון הארצי ללימודי מקצועות תורניים -לוגו

קורס טוען רבני - יתרונות

קורס טוען רבני יתרונות

קורס טוען רבני - יתרונות

מאמר זה יעסוק בנושא היתרונות בלימוד קורס טוען רבני. נסביר מדוע בעצם ללמוד דווקא את הקורס הזה של טוען רבני.

יש לקורס טוען רבני מספר יתרונות מרכזיים מאוד משמעותיים. נפרט כמה מהם במאמר זה.

 

מקצוע רווחי מאוד

המשכורת של טוען רבני הינה גבוהה מאוד. למעשה משכורתו של הטוען הרבני מגיעה בדרך כלל לעשרות אלפי שקלים בחודש. אכן, הדבר תלוי במספר התיקים אותם מקבל הטוען הרבני. אולם, ככל והזמן עובר ואנשים מכירים יותר את הטוען הרבני, כך מספר התיקים שהוא מקבל מדי חודש עולה.

הטוענים הרבניים בעלי ניסיון של מספר שנים בתחום מרוויחים לעיתים אף סכומים העולים על 100,000 שקל בחודש. אולם גם הטוענים הרבניים המתחילים יחסית, יכולים להרוויח סכומי כסף נאים בהחלט.

 

להישאר במסלול תורני

המסלול של קורס טוען רבני קורץ לרבים מסיבה נוספת. רבים היו רוצים להישאר באוהלה של תורה. ללמוד תורה במסגרת של כולל או במסגרת אחרת לאורך כל חייהם. זוהי שאיפה של רבים מאוד להיות בבית של תורה. אולם החיים מאלצים לעיתים לשנות את המסלול בהתאם למגבלות.

יחד עם זאת, אותם אנשים בני תורה לא היו רוצים לצאת ולהתנתק מאוהלה של תורה. הם רוצים לעבוד במסגרת תורנית שבה לימוד התורה יהווה החלק הארי של הלימודים ושל העיסוק בתחום.

גם לאותם אנשים הפתרון של להיות טוען רבני הוא הפתרון האידיאלי ביותר. כך הם יוכלו לעסוק בתחום תורני מובהק ולהישאר באוהלה של תורה.

בנוסף, ובגלל המשכורות הגבוהות הקיימות בענף זה, רבים עובדים כטוענים רבניים במשך חצי יום בלבד. לעומת זאת את החצי יום האחר הם מקדישים ללימוד תורה. כך הם מצד אחד נהנים ממשכורת גבוהה מאוד, גם עוסקים במקצוע תורני במסגרתו הם נשארים במתכונת של לימוד תורה, וגם נשארים ללמוד בכולל בחלק נכבד מהיום.

הפתרון הזה הינו פתרון מושלם לבני תורה שמתחברים מאוד ללימוד התורה ומזהים את היתרון הרב שגלום במקצוע זה של הטוען הרבני.

 

מקצוע עם שליחות רבה

מעבר לכל היתרונות הללו, יש לטוען הרבני שליחות רבה מאוד. הוא יכול להשפיע על חייהם של אנשים כה רבים. אם זה בסכסוכי שכנים, ירושות, גירושין, גיור ועוד. הטוען הרבני עוסק במגוון רחב מאוד של נושאים וביכולתו לסייע לאנשים כה רבים בנושאים חשובים.

לעיתים יש אנשים שנעשקים בגלל שאינם מכירים את התחום הזה. לטוען הרבני, ורק לטוען הרבני יש את הידע והאפשרות לעזור להמוני האנשים הללו.

 

פיתוח חשיבה משפטית

עצם הקורס של טוען רבני ובוודאי העבודה עצמה בתחום, מפתחת מאוד את החשיבה המשפטית. לומדים בקורס מגוון רחב מאוד של נושאים וטכניקות חשובות. את אותם טכניקות אפשר לשלב ולהשתמש בהם בכל כך הרבה תחומים אחרים שאינם נוגעים כלל לתחום.

כך למשל, במסגרת הקורס לומדים על אומנות המשא ומתן. אפשר להשתמש בטכניקות החשובות הללו לשם מטרות נוספות מעבר לעבודה.

כלומר, היתרון של הקורס הוא בכך שהוא נותן כלים משמעותיים מאוד גם מעבר למקצוע עצמו.

 

קורס טוען רבני – סיכום יתרונות

לסיכום, יש יתרונות רבים מאוד בלימוד קורס טוען רבני. היתרונות הם רבים מאוד, ואת חלקם מנינו במאמר זה. החל מכך שזהו מקצוע תורני המשלב שליחות רבה ומניב משכורות גבוהות מאוד, ועד לכלים אותם מקבלים במסגרת הקורס לחיים עצמם.

כל שנותר לנו לאחל לכם זה שתהיה לכם הרבה הצלחה בהמשך דרככם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Picture of חלי גרטנהויז

חלי גרטנהויז